Už Vás prestalo baviť aby Vás zastavoval vlastný zamestnanec v dosahovaní plánov jeho systémom, že zdôvodňuje ako veci nejdú urobiť? Je pre vás pocit istoty ohľadom kolegov vo firme dôležitý?
Pracovníčka je už dlhšie vo firme a opakovane robí chyby pri plánovaní, v hláseniach, v súčtoch čísiel atď.
Na druhej strane je však dobrá vo vybavovaní veci na úradoch, hneď si nájde všade známych.
Pri analýze sme zistili, prečo robí tieto chyby a že bohužiaľ nemá na to, aby chyby nerobila aj keď ona tvrdí, že sa do budúcna zlepší.
Na jej miesto sa prijal nový pracovník, ktorý chyby nerobí.
Firme to prinieslo:
- zníženie počtu ľudí na oddelení /nižšie náklady firmy/,
- vyšší kredit firmy u zákazníkov /lepšia pozícia firmy na trhu versus konkurencia/,
- zlepšili sa administratívne výstupy /ušetrený čas, vyššia produktivita, úspory/,
- menej chaosu pri spracovávaní interných dokladov /lepšie vzťahy pracovníkov vo firme/,
- netreba robiť opravné hlásenia voči úradom /neprovokuje úrady/ atď.
Najnovšie články od Ing. Ľubor Kováč (zobraziť všetky)
- 16 najlepších otázok na pohovor s kandidátmi (a čo hľadať v ich odpovediach) - 14. októbra 2017
- (Ľudia z praxe) Radim Jančura: o tŕnistých začiatkoch Regiojet - 18. decembra 2016
- Robíte túto hlúpu chybu pri práci so svojim personálom? - 11. decembra 2016